De missie van Cloud Retailing is om mkb ondernemers in de non food met de focus op fashion, offline en online te verbinden en daardoor beter te laten presteren met behulp van ons “ontzorgen” format die leidt tot meer conversie.
Wij voelen ons thuis in het opzetten en bedenken van retail oplossingen, waarbij we zonder problemen responsive websites, webshops, voorraad /kassa koppelingen en apps op maat kunnen ontwikkelen en inzetten.
Alle type organisaties met verschillende product range zoals fashion kunnen bij ons terecht, van pure online spelers tot filiaalbedrijven, van zelfstandige winkels tot omnichannel retailers en van merkeigenaren tot distributeurs die hun klanten haar consument, als doelgroep beter te kunnen bedienen en te ondersteunen.
Wat Klanten zeggen…
De snelheid, zonder kwaliteitsverlies waarmee zij het een en ander gerealiseerd hebben vinden wij verbluffend!
Cloud Retailing heeft begrip en geduld voor je wensen.
Zeer prettige samenwerking, praktische oplossingen, betrouwbaar, efficiënt…kortom een echte aanrader.
Wilt u informatie? neem gerust contact op met Willy van Gerans Meppel.
Totaal oplossing voor voorraadbeheer koppelingen
Cloud Retailing staat voor u klaar om u te begeleiden naar de oplossing die u verder brengt. Wij ontzorgen u op al uw online / offline activiteit. Met een team van vakkundige professionals kunnen wij in al uw webwensen voorzien. Wij leggen het u graag in een persoonlijk gesprek uit.
Het Team
Frank Wellink
Adviseur / Commercie
Frank is de expert op het gebied van online ondernemen met zijn bedrijven ‘Webdesign Meppel’ en ‘Cloud Retailing’ heeft hij al vele websites en webwinkels ontwikkeld voor ondernemers en te vaak stuit hij zo’n 6 maanden na oplevering op ondernemers die de website te weinig onderhouden of er niet meer in investeren omdat het te duur is en het aantal orders tegenvalt.
“Teveel ondernemers denken dat wanneer ze een webwinkel in de lucht hebben, ze binnen de kortste keren de nieuwe Bol.com of Wehkamp.nl zijn”, aldus Frank.
Helaas werkt het zo niet een webwinkel verdient minstens zoveel aandacht als een fysieke winkel, het toevoegen van nieuwe producten, het afprijzen van producten, veranderen van de entree van de winkel (homepage) en niet onbelangrijk de ‘sfeer’ en het serviceniveau in de winkel moet ook offline en online overeen komen.
Hielke Valkenburg
Grafisch Ontwerper / UX design / Online Marketing
Nieuw Project. Een nieuw project betekent voor mij altijd een nieuwe samenwerking. Openheid, eerlijkheid en betrokkenheid zijn voor mij vanzelfsprekend.
Professioneel. Wij zijn een klein bureau waardoor wij snel en flexibel kunnen handelen, maar ons team is groot genoeg om om u complete dienstverlening aan te kunnen bieden.
We staan nooit stil. Ons vak is tevens onze passie en omdat ons vakgebied nooit stilstaat, zijn wij nooit uitgeleerd. En: wij willen elke dag beter worden!
Tevreden klanten. Wat ons betreft het beste argument: onze klanten zijn enthousiast over de samenwerking met Cloud Retailing en het daaropvolgende resultaat.
Gestandaardiseerd maatwerk. De juiste mix van maatwerk in ontwerp en standaardisatie in (technische) oplossingen: Zo weet u zeker dat u nooit teveel betaalt.
Meetbaar resultaat. Aannames in ons vak, daar waken wij voor. Wij meten liever het concrete resultaat. Zo kunnen wij leren, verbeteren en meer bereiken.
We houden van details. Noem ons perfectionisten, maar we willen nu eenmaal uitblinken. Zo kunnen we trots zijn op wat we maken! En u ook!
Uw mening telt. Zoals al gezegd: we zijn nooit uitgeleerd. Dus: mits goed onderbouwd, kunt u alles tegen ons zeggen!
Hebben we u genoeg redenen gegeven om een uitdaging aan ons voor te leggen? Neem dan contact met Frank op!
Eelco Uytterhoeven
UX Developer / Software Ontwikkelaar
In 1999 is Eelco Uytterhoeven begonnen als zelfstandig ontwikkelaar met een focus op internet. Sinds de start heeft hij brede ervaring opgedaan als programmeur, software architect, netwerk- en serverbeheerder en coördinator van junior programmeurs.
Zijn interesse heeft altijd gelegen in nieuwe media, zoals websites en -shop, streaming media, narrowcasting en gespecialiseerde, interactieve systemen. Daarbij heeft Eelco altijd als doel om elke oplossing op een eenvoudige en begrijpelijke manier op te zetten, zodat iedereen er met plezier mee kan werken.
Sinds enkele jaren is Eelco betrokken bij Europese projecten, waaronder een internationaal business-to-business bestelsysteem. Ook ontwikkeld en beheert hij
diverse gezondheidsapplicaties en heeft daarbij contact met nationale en Europese patiëntenorganisaties, artsen en farmaceutische producenten.
Mark Turksma
Media & Marketing Strateeg
Met een start in de communicatie in 1982 heeft Mark Turksma meer dan 30 jaar ervaring. Ervaring in productontwikkeling, merkbouwen, styling, productclaims en copywriting.
Met een gezonde affectie met techniek is hij vaak de juiste intermediair tussen techniek en creatie. Tussen exact en creatief. Met een belangstelling voor alles wat kan communiceren en een bijzondere aandacht voor de ontvanger (de mens), worden middelen, “tone of voice” en boodschap gewogen naar hun effect bij de doelgroep. En die doelgroep is minder onvoorspelbaar dan we denken. De methode van de Mental Preference, helpt hierbij.
Zo heeft Mark Turksma gewerkt aan de succesvolle transformatie van een B-merk naar een nieuw A-merk in de fast moving consumergoods. Structuur aangebracht in het productengamma van een machinebouwer zodat ook hun klanten weer wisten wat ze konden kopen.
De horeca afdeling van een recreatiepark veranderd in een Fun & Partycenter met bovenregionale uitstraling. Het onderscheidend vermogen van een keukenzaak van product, naar dienstverlening verlegd en de vele activiteiten van een recreatieonderneming, zo gestructureerd en helder vertaald naar een website, dat klanten met minder vragen en meer opdrachten contact opnemen.
Het accent van de werkzaamheden ligt niet op de middelen, maar op de boodschap. En de stappen die gezet worden vereisen vaak een langere samenwerking, waarbij elke stap zijn eigen evaluatie krijgt.